Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

Obsah:

Jméno smluvních stran a platnost VOP
postup nákupu
doručení
záruka
právo na odstoupení od smlouvy
omezené ručení
autorská práva
ocharana osobních údajů
vyřízení reklamaci


1. Smluvní strany
1.1. Provozovatel internetového obchodu (dále jen: Velkoobchod) a prodeje produktů na www.erotikamarket.eu:
Company: Webshop Logisztika Kft.
Adresa firmy: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16. - Hungary
Adresa provozu: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16. - Hungary
Soudní rejstřík: Obchodní soud Budapest
SPZ: 01-09-953952
DIČ: 23121076-2-43
EU DIČ: HU23121076
Číslo bankovního účtu IBAN (EUR): HU95116000060000000067139000
SWIFT kód: GIBAHUHB
Identifikační číslo: 03327-0001
Registrační čísla zpracování dat: NAIH
Název a registrační číslo úřadu vydávajícího živnost: Főváros Budapest XIII. Kerületi Önkormányzat / 10402/2012 / B.

Zákaznický servis:
Adresa: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16. - Hungary
Pracovní doba: pondělí až pátek: 8.00 - 16.00 hodin.
E-mail: sales@erotikamarket.eu

Často kladené dotazy (FAQ)

Jsme rádi, že vás můžeme přivítat jako našeho partnera! Dovolte mi podělit se s Vámi o užitné informace, které pomohou Vaší budoucí práci v zájmu bezproblémového vztahu. Prosím, přečtěte si to pozorně!

Obsah:
1. Jaké druhy doručení jsou k dispozici?
2. Jaké druhy platebních možností jsou k dispozici?
3. Existuje minimální částka objednávky?
4. Co dělat, pokud se vyskytnou nějaké dotazy ohledně objednávky nebo produktu?
5. Jaké jsou podmínky výměny produktu?
6. Co dělat, chcete-li upravit objednávku?
7. Jak zjistíte, zda je produkt na skladě nebo ne?
8. Co se stane, když zadáte objednávku na produkt, který je stále nedostupný?
9. Které jsou to produkty, které pořizujeme jen na objednávku?
10. Co dělat, pokud objednáváte produkty ve velkém?
11. Používání databáze produktů?

1. Jaké formy doručení jsou k dispozici?
GLS: Doručuje výhradně během pracovních dnů; v každém případě mezi 9:00 a 17:00 hodin. E-mailové oznámení je odesláno v den doručení.
V případě neúspěšného doručení se další pokus o doručení uskuteční následující den.
V případě, že Vaše objednávka přijde do naší databáze do 16:15 hodin. Ve stejný den jej odešleme a o 2 pracovní dni je doručen.


Na webové stránce GLS můžete sledovat, kde se Vaše zásilka nachází ao stavu jejího doručení.
Sledování doručení GLS

2. Jaké druhy platebních možností jsou k dispozici?

Státy Platba na dobírku Platba bankovní kartou Převod peněz předem

Štáty Platba na dobierku Platba  bankovou  kartou Prevod peňazí vopred
Slovakia X X X
Austria X X
Bulgaria X X
Czech Republic X X X
Croatia X X
Croatia X X
Poland X X
Italy X X
Romania X X
Slovenia X X
Lithuania X X
Latvia X X
Estonia X X
Spain X X
Portugal X X
Greece X X
Finland X X
Sweden X X

Dobírka: Vaši objednávku můžete zaplatit v hotovosti pracovníkovi kurýrní služby GLS.

Bankovní karta: nejrychlejší a nejpohodlnější způsob platby. OTP banka/Barion zajišťuje bezpečný způsob platby. Jeho dodací lhůta je okamžitá. V případě používání Barionu nám údaje o kartě nebudou přeposílány. Poskytovatel služeb Barion Payment LLC je instituce kontrolovaná Národní bankou Maďarska, číslo licence H-EN-I-1064/2013.

(Na našem webu je spuštěna plná verze Barion Pixel: Barion Pixel je měřící kód založený na java skriptu umístěný na webu obchodníka (podobně jak funguje Google Analytics a Facebook Pixel), který sleduje aktivitu návštěvníků webu. Barion Pixel na webové stránce shromažďuje informace o návštěvnících např. jaké produkty viděli, klikli na ně, hledali, přidali do košíku a zakoupili.Data přenáší na servery společnosti Barion, které nejsou shromažďovány, uchovávány ani zpracovávány ve Webshop marketingu.Více se o tom můžete dozvědět na: https://www.barion.com/hu/ugyfelszolgalat/mi-az-a-barion-pixel/ )

Převod peněz předem: fakturu zasíláme po přijetí objednávky, přičemž celková částka musí být převedena (SEPA) s těmito bankovními údaji:

Webshop Logisztika Kft.
Adresa sídla firmy:  1097 Budapešť, ulica Ecseri út 14-16.  - MAĎARSKO
Číslo bankového účtu IBAN (€): HU95116000060000000067139000
SWIFT kód: GIBAHUHB
Názov banky: Erste Bank Hungary
Akonáhle je suma pripísaná, produkt okamžite expedujeme. Jeho dodacia lehota je 2-3 pracovné dni.

3. Existuje minimální částka objednávky?
Minimální částka objednávky je 10€.

4. Co dělat, pokud se v souvislosti s objednávkou nebo produktem vyskytne jakákoli otázka?
Kontaktujte náš zákaznický servis ohledně všech druhů produktů nebo informací o objednávce. Náš klientský servis je vám k dispozici (od 8:00 do 16:00 každý pracovní den).

Email: sales@erotikamarket.eu
Telefonní číslo  +36 20 808 9009

Dostupnost Zákaznické linky:
8:00 – 16:00 (pondělí – pátek)

Prosím, berte v úvahu, že e-maily nesledujeme každou hodinu, takže pokud nám chcete něco naléhavě říct, zavolejte nám!

5. Jaké jsou podmínky výměny produktu (produktů)?
Vždy, když si koupíte vibrační výrobek, ujistěte se, že je výrobek funkční ještě před jeho doručením nebo předáním zákazníkovi. V každém případě dbejte na to, abyste nepoškodili obal a hygienu výrobku. V případě, že je výrobek vybaven ochrannou fólií, fólii opatrně rozbalte, jen při pouzdře na baterie a tak do výrobku vložte příslušné baterie.
Pokud ani potom nebude produkt fungovat, umíme jej vyměnit za stejný typ do 5 pracovních dnů v originálním balení.
V případě, že produkt již byl odeslán zákazníkovi nebo došlo k poškození jeho obalu, nemůžeme jej vyměnit.
V případě oblečení můžeme vždy vyměnit pouze nerozbalené, zcela originální zboží.
V případě, že bylo oblečení rozbaleno, oblečeno a doručeno zákazníkovi, nebo bylo pouze oblečeno na prodejně, nemůžeme jej vyměnit za jiné.
Samozřejmě, pokud šaty nebyly oblečené, ani nebyly zákazníkovi doručeny, ale byla zpozorována chyba materiálu, tak v tomto případě je lze do 5 pracovních dnů vyměnit za stejný typ, pokud je odesláno v původním balení.
V jiných případech nemůžeme produkt vyměnit.

6. Jak postupovat, pokud byste chtěli upravit svoji objednávku?
Objednávky obchodních partnerů vyřizujeme do 16:15 hodin. každý pracovní den. V případě, že Vaše objednávka přijde do 16:15, bude zpracována týž den, tedy doručena následující pracovní den.
V případě, že byste chtěli objednávku upravit, proveďte jen do 16:15 hodin.
Úpravu můžeme akceptovat a zrealizovat ještě v ten den, kdy byla úprava vyžádána (stornování produktu z objednávky, změna objednávky, jiné změny, úprava dodací adresy apod.) v případě, že oznámení bude odesláno do 16:15 hod. E-mailem ještě v tentýž den.
V případě změny fakturačních údajů pošlete upravené údaje o firmě e-mailem na adresu, sales@erotikamarket.eu, ve které přesně uvedete, čeho se změna týká (název firmy, sídlo) a přiložte kopii nové dokumentace firmy. Prosím, informujte nás o změnách co nejdříve; nejlépe v den předcházející dni odeslání faktury.

7. Jak zjistíte, zda je daný produkt skladem nebo ne?
Na webové stránce je pod obrázkem každého produktu zobrazen sklad. Název „skladem“ označuje, že je produkt skladem, tedy že jej lze dodat. „Poslední 1 kus“ znamená, že na skladě je málo.
Zobrazení „Není na skladě“ označuje, že produkt je objednán; jeho předpokládaná doba přijetí na sklad je 1-1,5 týdne v případě, že je skladem u výrobce. V případě deficitu to může být i více.
DŮLEŽITÉ: v případě oblečení skladové zobrazení se znázorňuje pro každou velikost; jinými slovy, musíte zadat velikost produktu kliknutím na tlačítko „více informací“. Tam je u každého zboží uvedeno, zda je daná velikost skladem nebo ne.

8. Co se stane, když zadáte objednávku na produkt, který není skladem?
Vaše objednávka je zachována a jakmile přijdou chybějící produkty, budou doručeny po spárování.

9. Které jsou to produkty, které pořídíme jen na objednávku?
Do této kategorie patří výrobky výrobky s vysokou hodnotou, výrobky z kůže, laku a latexu, krajkové produkty.
Při objednávce prosím do poznámky uveďte „předobjednávka“.
Předpokládaná doba nákupu předem objednaných produktů je 1-1,5 týdne, ale v případě nedostatku u výrobce může být i více.

10. Co dělat, pokud objednáváte produkty hromadně?
V případě, že si chcete z daného produktu/produktů objednat velké množství (např. více než 3-5 kusů u šatů, více než 8-10 kusů u doplňků, maziv a jiných produktů), na daný produkt/produkty je možné zadat objednávku předem. Předpokládaná doba přijetí na sklad předem objednaných produktů je 1-1,5 týdne, ale v případě nedostatku u výrobce může být i více. Při objednávce prosím do poznámky napište „Předobjednávka

11. Používání databáze produktů
Pro naše partnery poskytujeme kompletní databázi produktů včetně obrázků ve formátu XML
Další informace naleznete v bodě nabídky "KE STAŽENÍ“.

Nahoru