Vše o nákupu
Vše o nákupu – pomůcka pro naše partnery (FAQ)
Je pro nás potěšením, že vás můžeme přivítat mezi našimi obchodními partnery. Dovolte nám, abychom se s Vámi podělili o několik užitečných informací v zájmu Vaší další co nejefektivnější práce a nerušených vzájemných pracovních vztahů.
Obsah:
Jaké způsoby dopravy nabízíme?
Jaké způsoby platby nabízíme?
Je určena minimální částka objednávky?
Co je třeba udělat, pokud máte otázku v souvislosti s objednávkou nebo s produktem?
Jaké jsou naše záruční podmínky?
Jak postupovat, chcete-li upravit objednávku?
Jak se dozvíte, zda je daný produkt skladem?
Co se stane, pokud si objednáte produkt, který nemáme skladem?
Které produkty zajišťujeme pouze na objednávku?
Jak postupovat při objednávání většího množství z daného produktu?
Používání databáze produktů
1. Jaké způsoby dopravy nabízíme?
Zásilky doručujeme přes kurýrní společnost GLS výhradně v pracovní dny, a to mezi 9 až 17 hodinou. V den doručení obdržíte od kurérské společnosti SMS zprávu a e-mail, ve kterém Vám poskytnou informaci o časovém intervalu kdy můžete očekávat doručení. V případě neúspěšného doručení se v následující den opět pokusí o doručení.
Pokud objednávku odešlete do 14:30, bude Vám doručena na území Slovenska již následující pracovní den. Do ostatních zemí umíme zasílat zboží s termínem dodání od 1 do 3 pracovních dnů. Maximální váha zásilky je 40kg!
Poplatky za doručení:
Štát - do 40KG | 0-699€ | 700€- |
Slovenská republika | od 12,50€ | Bezplatné |
Rakúsko | od 17,95€ | Bezplatné |
Bulharsko | od 17,95€ | Bezplatné |
Česká republika | od 17,95€ | Bezplatné |
Chorvátsko | od 17,95€ | Bezplatné |
Poľsko | od 17,95€ | Bezplatné |
Taliansko | od 17,95€ | Bezplatné |
Rumunsko | od 17,95€ | Bezplatné |
Slovinsko | od 17,95€ | Bezplatné |
Pohyb Vaší zásilky můžete sledovat na webové stránce kurýrní společnosti GLS.
GLS sledování zásilky: Sledování zásilky
Nový způsob doručování na výdejní místa Zásilkovny
Zásilky od nynějška Vám umíme zaslat i na výdejní místa sítě Zásilkovny. Balíky doručované přes Zásilkovnu mohou mít Max. hodnotu 700 € a váhu 10 kg. Máte-li zájem o doručování přes Zásilkovnu, svou objednávku můžete zadat každý pracovní den do 14:30.
Jak funguje Zásilkovna?
Při objednávce vyberte výdejní místo, které je k Vám nejblíže.
Jakmile předáme zboží k přepravě, pošleme Vám e-mail s trasovacím číslom. Cestu vaší zásilky můžete sledovat online.
Během 2-3 pracovních dnů dorazí zásilka na vybrané výdejní místo.
Po dodání zásilky Vám zašle společnost SMS a e-mail s heslem. Od této chvíle si zásilku můžete kdykoli vyzvednout v rámci 7 dnů.
Zásilku si můžete vyzvednout pomocí obdrženého hesla. Nebo můžete po ni například někoho poslat – nemusíte na výdejním místě ukazovat občanský průkaz, stačí vědět heslo.
Pokud během týdne nemáte čas, žádný stres: jednoduše kontaktujte zákaznický servis Zásilkovny a lze prodloužit dobu převzetí zásilky až na 21 dní.
Poplatky za doručení přes Zásilkovnu (bez DPH):
Štát - do 10KG | 0-699€ | 700-€ |
Slovenská republika | 17,95€ | Bezplatné |
Česká republika | 17,95€ | Bezplatné |
2. Jaké způsoby platby nabízíme?
Štát | Dobierka | Platobná karta | Prevod |
Slovenská republika | X | X | X |
Rakúsko | X | X | |
Bulharsko | X | X | |
Česká republika | X | X | X |
Chorvátsko | X | X | |
Poľsko | X | X | |
Taliansko | X | X | |
Rumunsko | X | X |
Dobírka: Cenu objednávky můžete uhradit v hotovosti nebo kartou pracovníkovi GLS.
Platební karta: Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob platby. Bezpečnou platební bránu zajišťuje OTP Banka.
Akceptované platební karty:
American Express
MasterCard
Maestro*
Visa
Visa Electron*
*V případě těchto karet o používání přes internet rozhoduje vydávající banka. Pokud vydávající banka dala na takové transakce povolení, je náš systém schopen platební kartu akceptovat
Bankovní převod: Bankovní převod znamená platbu předem. Poté, co hodnota Vaší objednávky bude připsána na náš účet, zásilka se Vám bude posílat.
Našim věrným a spolehlivým partnerem po cca. půl roční spolupráce víme poskytnout i platbu po doručení objednávky. O této formě převodu se rozhoduje vedení společnosti. Funguje to způsobem, že Vám zašleme fakturu, na jejímž základě můžete provést úhradu za objednané zboží.
Bankovní spojení:
Webshop Logisztika Kft.
HQ Address (adresa sídla): H-1133 Budapest, Karpát utca 37. - HUNGARY
Bank account number IBAN (€) (IBAN účtu vedeného v eurách) : BE82 9672 5767 1368
SWIFT code (SWIFT kód): TRWIBEB1XXX
3. Je určena minimální částka objednávky?
Minimální částka objednávky je 10€ bez DPH.
4. Co je třeba udělat, máte-li otázku v souvislosti s objednávkou nebo s produktem?
S jakýmikoli dotazy, týkajícími se produktů nebo objednávky, se obraťte na naši zákaznickou linku v pracovních dnech mezi 8:00 a 16:00 hodinou.
Kontakty zákaznické linky:
e-mail: sales@erotikamarket.eu
telefonní číslo (pevná linka): +36 20 808 9009
Pokud je Váš požadavek naléhavý, každopádně doporučujeme využít telefonické spojení.
5. Jaké jsou naše záruční podmínky?
Našim partnerům poskytujeme:
Základní záruka
vztahuje se na všechny u nás zakoupené produkty kromě značek LELO, We-Vibe
vada (produkt nefunguje, výrobní chyba) byla odhalena ještě u našeho partnera, tedy následný prodej se ještě nezrealizoval
Celková záruka
záruční dobu 1 rok poskytujeme na následující produkty a to iv případě, že následný prodej již byl realizován a vrátil se od zákazníka:
LELO vibrátory (pouze s platným LELO Warranty Card, který se nachází v balení produktu)
We-Vibe vibrátory
V případě oděvů vyměňujeme výhradně nerozbalené produkty v nepoškozeném původním balení.
Postup podávání reklamace:
k podání reklamace použijte následující formulář
odešlete reklamované produkty spolu s kopií faktury na adresu: Webshop Logisztika Kft. 1097 Budapest Ecseri út 14-16, Hungary
po obdržení zásilky, reklamované produkty prověříme (1-3 prac. dny)
následně Vás informuje o přijetí reklamace (zašleme na výměnu nové produkty, nebo vystavíme dobropis)
6. Jak postupovat, chcete-li upravit objednávku?
Objednávky zpracováváme každý pracovní den do 14:30 hodin. Pokud nám bude objednávka doručena do 14:30, bude ještě ten den zpracována a následující pracovní den vyexpedována.
Pokud budete potřebovat ve Vaší objednávce upravit jakýkoli údaj, učiňte tak bezpodmínečně do 14:30 hodin telefonicky, nebo emailem.
V případě změny fakturačních údajů nám pošlete upravené firemní údaje e-mailem, ve kterém přesně uvedete, čeho se změna týká (název firmy, sídlo atd.) a v příloze zašlete kopii nového firemního dokladu, který potvrzuje nahlášené změny. O změnách nás prosím informujte co nejdříve, podle možnosti nejpozději den před vystavením faktury.
POZOR! Údaje nikdy neupravujte ve svém kontě, neboť může se stát, že systém Vás nepozná a zařadí Vás mezi naše maloobchodní zákazníky a přehodí Vaše ceny i sazbu DPH. Každopádně nás kontaktujte, abychom nové údaje mohli zadat manuálně.
7. Jak se dozvíte, zda je daný produkt skladem?
Na webové stránce je pod každým produktem uvedeno označení skladových zásob. Nápis „na skladě“ znamená, že produkt je na skladě, tedy že jej lze dodat. Nápis „Poslední 1 kus“ znamená, že skladové zásoby produktu jsou nízké. Nápis „Není na skladě“ znamená, že doplňujeme skladové zásoby produktu, předpokládaná doba doplnění zásob je 7 až 10 dní, pokud je daný produkt na skladě u výrobce. V případě jeho nedostatku se může tato doba prodloužit. Chcete-li znát přesný termín dodání, kontaktujte naši zákaznickou linku a zeptejte se na dostupnost zboží.
Důležité upozornění: V případě oděvů jsou skladové zásoby uvedeny podle jednotlivých velikostí, to znamená, že vždy je třeba pokračovat kliknutím na knoflík „Další“ na popis daného produktu, kde je u každé velikosti uvedeno, zda je právě na skladě, nebo se skladové zásoby doplňují .
8. Co se stane, pokud si objednáte produkt, který není skladem?
V případě dobírky nebo platby po obdržení faktury - Pošleme z Vaší objednávky zboží, které máme skladem. Objednávku na zboží, které nemáme skladem stornujeme. Pokud o zboží máte přesto zájem prosím uveďte do poznámky "Předobjednávka".
V případě platby předem - Objednávku na zboží, které není skladem uložíme a když dané zboží budeme mít skladem, okamžitě Vám jej zasíláme.
9. Které produkty nakupujeme pouze na objednávku?
Do této kategorie patří mimo jiné produkty s vysokým počtem kusů, produkty vysoké hodnoty, korzety, produkty z kůže, lakovaného materiálu a latexu, respektive některá extrémní pouta.
V objednávce prosím do kolonky Poznámka napište „Předobjednávka!“.
Předpokládaná doba pořízení těchto produktů je 7 až 10 dní, ale v případě jejich nedostatku u výrobce se může tato doba prodloužit. Chcete-li znát přesný termín dodání, kontaktujte naši zákaznickou linku a zeptejte se na dostupnost zboží.
10. Jak postupovat při objednávání většího množství kusů?
Chcete-li si z jednoho daného produktu/vícerych produktů objednat velký počet kusů (např.: v případě oděvů více než 3 - 5 ks; v případě doplňků, lubrikantů a jiných produktů více než 8 – 10 ks), můžete na daný produkt/dané produkty podat předobjednávku. Předpokládaná doba pořízení předobjednaných produktů je 7 až 10 dní, ale v případě jejich nedostatku u výrobce se může tato doba prodloužit. V objednávce prosím do kolonky Poznámka napište „Předobjednávka!“.
12. Používání databáze produktů
Kompletní databázi produktů spolu s fotografiemi poskytujeme partnerům ve formátu XML.
Další informace naleznete v bodě nabídky "KE STAŽENÍ“.